Wij horen graag hoe u uw bezoek aan onze praktijk heeft ervaren. Uw reactie is waardevol, daarmee kunnen we onze zorg en service verbeteren. Geef uw suggestie, klacht of compliment dus altijd aan ons door!

Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. Spreek ons daarover aan, dan proberen we uw klacht samen op te lossen. 

Komt u er samen met uw tandarts niet uit, dan kunt u uw vraag voorleggen aan het Tandheelkundig Informatie Punt. Die kan u advies geven over welke stappen u kunt ondernemen om uw klacht op te lossen. Dit kan via het speciale contactformulier op Allesoverhetgebit.nl

U kunt er ook voor kiezen om uw klacht in te dienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar onze praktijk bij aangesloten is. De KNMT opereert als een derde, neutrale partij. Via de KNMT zal een onafhankelijke klachtenfunctionaris kosteloos tussen u en uw tandarts bemiddelen, met als doel alsnog een oplossing te vinden.

Als u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris van de KNMT niet uitkomt, kunt u een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Hieraan zijn kosten verbonden van €75,-. Bij de geschilleninstantie wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld. Deze geschillencommissie geeft een bindend oordeel over uw klacht. De geschilleninstantie kan wanneer uw klacht gegrond is verklaard een schadevergoeding toekennen tot maximaal €25.000.

Voor onafhankelijke informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht op Allesoverhetgebit.nl

Nanco Hendriks

Tandarts en eigenaar

Afgestudeerd in de Tandheelkunde (Radboud UMC Nijmegen) in 1993. Eigenaar van de praktijk sinds 1994.

BIG registratie: 79038159802

Werkdagen

maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdagochtend.