Uw gezondheid is onze zorg en daarom willen wij de aandacht vestigen op het invullen van de gezondheidsvragenlijst.

Uw mondgezondheid is een onderdeel van uw algemene gezondheid. Daarom laten wij u bij uw eerste bezoek aan de praktijk een gezondheidsvragenlijst invullen. Aan de hand van de gezondheidsvragenlijst wordt er geïnformeerd naar ziekten en afwijkingen, het gebruik van medicijnen en leefgewoonten die uw mondgezondheid kunnen beïnvloeden. Het is belangrijk dat u de vragenlijst zorgvuldig invult. Bij veranderingen ten aanzien van uw gezondheid en/of medicijngebruik dient u nieuwe ingevulde medische gezondheidsvragenlijst in te leveren. Denkt u hierbij ook aan veranderingen of wijzigingen zoals bijvoorbeeld: zwangerschap, medicijngebruik, ziektes, infecties, allergieën, enzovoort.

Alle vragen die u op de vragenlijst vindt zijn van belang voor tandheelkundige behandelingen. Sommige aspecten van uw gezondheid kunnen van invloed zijn op de keuze van de tandheelkundige behandeling of op het nemen van voorzorgsmaatregelen.
Als u iets op de vragenlijst niet begrijpt, vraag dan gerust uw tandarts om uitleg.

Deze gezondheidsvragenlijst is te verkrijgen in de praktijk of kan hier worden gedownload en vervolgens worden uitgeprint. De ingevulde en ondertekende gezondheidsvragenlijst kunt bij uw bezoek aan de praktijk aan de tandarts overhandigen. Indien nodig zal de tandarts nog enkele aanvullende vragen stellen.

Met uw gegevens zal uiteraard strikt vertrouwelijk worden omgegaan. Wij hanteren de privacywetregelgeving die wettelijk is vastgesteld voor de tandheelkunde.

Nanco Hendriks

Tandarts en eigenaar

Afgestudeerd in de Tandheelkunde (Radboud UMC Nijmegen) in 1993. Eigenaar van de praktijk sinds 1994.

BIG registratie: 79038159802

Werkdagen

maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdagochtend.